vineri, 7 mai 2010

Prima mea incercare...so have mercy:)

Hello lume!

Dupa cum am vazut eu ca se poarta prin blogosfera, in primul post te justifici, zici si tu acolo cine esti, ce-ti veni de ti-ai facut blog, cam despre ce vei scrie..din astea.
Prin urmare: sunt Cristina, studenta in anul trei la FJSC (vine licentaaaaa!). Mi-am facut blog pentru ca dom' profesor asa ne-a zis , asa se face acum, asa trebuie sa ne promovam. Mi-am facut blog pentru ca tre' sa trec examenul la Social Media. Mi-am facut blog din curiozitate si ca sa-mi incerc talentul la scris . Nu stiu inca despre ce voi scrie...nu promit ca ma voi tine de el, dar voi incerca.

Have a nice day!

2 comentarii:

  1. Cristina eu te sustin! De abia astept sa vad ce o sa scrii in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta cristina, mult noroc iti doresc atat la examen cat si la licenta. Multa inspiratie sa ai, o sa fiu cu ochii pe tine, adica pe posturile tale!:p

    RăspundețiȘtergere